Navien global rebrendingi. Avvalo, o'zgarishlar logotipga ta'sir qildi: uning tashqi ko'rinishi, matn uslubi va foydalanish tamoyillari. Kompaniya mahalliy va xalqaro bozorlarda korporativ identifikatsiyaning yangi elementidan foydalanishni rejalashtirmoqda.
"Bu so'nggi 20 yil ichida birinchi rebrend", – deydi Navienning Rossiyadagi rasmiy vakolatxonasining marketing bo'yicha direktori Nikita Golubev. Uning so'zlariga ko'ra, xoldingning global bozordagi faoliyati uzoq vaqtdan beri faqat isitish uskunalarini ishlab chiqarishdan tashqariga chiqdi. "Bugungi kunda kompaniya rivojlanishning yangi yo'nalishlarini rivojlantirmoqda, shuning uchun nafaqat hozirgi mijozlarni saqlab qolish, balki yangilari uchun yanada jozibador bo'lish ham muhimdir", deb ta'kidlaydi u.
NAVIEN logotipini o'zgartirish barcha biznes jarayonlarini jiddiy qayta ko'rib chiqishga undadi. Korporativ identifikatsiyani yangilash KD NAVIEN global korporativ strategiyasini o'zgartirishning mantiqiy davomi bo'ldi.
Etakchi o'rinlarni egallash keng o'sish strategiyasidan uy-joy qurish uchun kompleks echimlarni yaratishga o'tishga imkon berdi. Kelajakda KD NAVIEN o'zini qulay muhit yaratish uchun aqlli sherik sifatida joylashtiradi.
Shakllanishimizning boshida biz Osiyo bozorlarini zabt etishga harakat qildik, bir necha o'n yillar oldin jamoamiz Evropa va AQSh bozorlari uchun kurashdi va bir necha yil oldin biz nafaqat Rossiyada, balki butun dunyoda birinchi bo'lishni maqsad qilib qo'ydik. Bugungi kunda global etakchilik biz uchun allaqachon amalga oshirilgan haqiqatdir va brend #NAVIEN bu bozorda eng taniqli HVACLARDAN biridir. Xoldingning jahon sahnasidagi faoliyati uzoq vaqtdan beri isitish uskunalarini ishlab chiqarish chegaralaridan chiqib ketgan. Bugungi kunda, isitish uskunalaridan tashqari, biz Koreyada havo tozalash va shamollatish bozorlari uchun mahsulotlar ishlab chiqaramiz, IOT aqlli uy, dunyoning 85 dan ortiq mamlakatlariga eksport qilinadi.
⠀
Biroq, biz nafaqat rahbar sifatida, balki qulay do'stona yashash muhitini yaratishda ishonchli sherik sifatida qabul qilinishni xohlaymiz. Shuning uchun bizning logotipimizda uchinchi qism – inson qiyofasi paydo bo'ldi. U diqqat markazida joylashgan va 36,6 daraja burchakka ega bo'lib, inson tanasining qulay holatiga o'xshashlikni keltirib chiqaradi. Shu bilan birga, logotipning yana ikkita elementi o'zgartirildi: energiya va issiqlikni aks ettiruvchi to'q sariq, shuningdek, innovatsiyalarni ifodalovchi ko'k. Brendning o'zi nomining matn uslubi ham o'zgardi, u zamonaviyroq bo'lib, yangi davrni aks ettiradi.
⠀
Umid qilamizki, falsafamizdagi ijobiy o'zgarishlar sheriklarimiz tomonidan tushunish bilan qabul qilinadi. Axir, siz oxirgi iste'molchilarning ongi va qalbini zabt etish yo'lida bizning yo'lboshchimizsiz.